Δύο φορές έγινε έκκληση για να βρεθεί γιατρός στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης», προκειμένου να αντιμετωπιστεί ένα περιστατικό αδιαθεσίας επιβάτη στην πτήση της Ryanair για Θεσσαλονίκη το απόγευμα της Κυριακής.
Ένας αλλοδαπός επιβάτης δεν αισθάνθηκε καλά και, ενώ κλήθηκε άμεσα να φτάσει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, έγινε ανακοίνωση από τα μεγάφωνα, μήπως τυχόν και βρισκόταν κάποιος γιατρός ανάμεσα στους επιβάτες.
Τελικά, βρέθηκαν δύο γιατροί, προσέφεραν τις α’ βοήθειες στον επιβάτη και δόθηκε το οκ για να ταξιδέψει, χωρίς να χρειαστεί κάτι περαιτέρω.
Ωστόσο, και αυτό το περιστατικό ήρθε να καταδείξει την έλλειψη γιατρού στο αεροδρόμιο Χανίων, καθώς, όπως αναφέρει ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Fraport Greece, Γιάννης Παπάζογλου, η εφημερία είναι από τις 7 το πρωί έως τη 1 μετά το μεσημέρι.
«Η προγραμματική σύμβαση που έχουμε υπογράψει δεν περιλαμβάνει και την ιατρική κάλυψη από μέρους μας, όπως για παράδειγμα με την πυροσβεστική, που μας δίνεται η δυνατότητα να συνεργαστούμε με το ελληνικό Δημόσιο. Είναι αποκλειστική ευθύνη του ελληνικού Δημοσίου η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Από πλευράς μας έχουμε αγοράσει και τοποθετήσει απινιδωτές, ενώ το προσωπικό μας έχει εκπαιδευτεί για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, κάτι που στο παρελθόν έχει γίνει. Όμως, οι άνθρωποί μας δεν είναι και γιατροί», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Παπάζογλου.